dagens bästa

Har ni inte sett Twilight eller läst böckerna förstår ni nog inte låten på samma vis. Jag som är indränkt i Twilight fäller lätt en tår.
Låten sjungs av den älskade vampyren själv <3



Bästa låten!!  TWILIGHT!!!




Teaser Trailern som skulle kommit här om dagen har inte kommit... Den beräknas nu istället i slutet av maj. Finns dock rätt bra på you tube som det på något sätt faktiskt ÄR de riktiga personerna i... Lite från Twilight med faktiskt väldigt bra inslag från New Moon.. Dagens teknik. Längtar tills den riktiga kommer iaf!

Jag gråter, gråter och åter gråter när jag ser den. Jag kommer inte kunna se filmen på bio, jag kommer lipa ihjäl mig, BOKSTAVLIGEN!!


*lipar*

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hallå ja!:)

Han är från Skogstrollet i norge!En kennel jag alltid gillat!:)



Får väl kolla in den där Twilight,har hört att det skulle va bra..:)

2009-05-07 @ 16:33:31
URL: http://mikeysabo.bloggagratis.se
Postat av: Nadia

Tack för en givande träning!! Är sååå tävlingsugen och tror inte att morgondagen kommer göra det mindre lockande ;0)



Kramar

2009-05-07 @ 22:49:57
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0