Dagen efter...

Ingen baksmälla ;) Men däremot trött efter flera tidiga uppgångar i rad. Vi har haft lite slappedag med små lugna (alla utan Blå är lugna) promenader.

TACK FÖR ALLA GRATTIS BÅDE HÄR, PÅ MAIL OCH SMS!!!! Nästa gång ska vi förhoppningsvis sätta alla moment så vi kan få de höga poängen vi är så väl värda..


Är  du ledig på torsdag och intresserad av tävlingsträning i lydnad? Maila mig! [email protected]



Har inte så mycket att säga idag, istället ska ni få se en hund med ös i!!
Bilderna är från smålandsstenar och tagna av Linda!


Sååååå snygg!


Rätt bra kropp stående med tycker jag (ursäkta min arm, bilden är tagen från "fel håll"):


bilden är tagen lite snett bakifrån..

Snart växer hon i sig också minsann!!!! (och får tillbaka sin kostym :P hahaha) Lilla bebis =)

MEN MINA KÄRA VÄNNER!!! I MORGON KOMMER TEASER TRAILER PÅ TWILIGHT 2 (New Moon) och nu är det endast 200 DAGAR KVAR TILL BION KOMMER!! Tezze är kär och glad!!!

over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra m aussiesarna

På torsdag alltså? Kväll? Vart? Får man välja och vraka bland momenten? Och belöna i mellan och så? Sugen, sugen...

2009-05-04 @ 21:57:39
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Tina, Tarzan och Chili

Hade vart kul att damma av Tarzan lite ;) Men jobbar mån, tis och onsdag natt så jag får nog hoppa det :)

Är övertygad om att Makea kommer bli skitsnygg när hon är klar :) Hon är ju som klippt och skuren för att bli en galen och SNYGG blå ;)

ha det bra//kramar och nospussar

2009-05-05 @ 16:49:45
URL: http://www.carrandos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0