Film, träning och bild.


Fina Blå förre helgen innan utställningen. Pälslös men vacker ♥ (nej, inte super snyggt uppställd, det är ju på ett bord!!)

Idag har jag tittat på Makeas MH film som Linda och Jojje gjort. Supersnyggt gjort mina vänner!! Det var riktigt roligt att se lilla arga Blå, haha. Makea var lika intresserad av att titta på filmen som jag ;) haha

Idag är det inte fullt lika varmt då det blåser lite här hemma. Det är bra. Ska köra igenom Makea lite sen och mamma ska köra Ebba.

Makea spydde imorse.. Vet inte riktigt varför men hon ville ha frukost iaf och den har fått vara kvar i magen.

Nu ska jag pussa lite på söt Gul som ligger brevid och snarkar.. Det är Tezzes näsa =)

Kommentarer
Postat av: Sara, Mischa och Kimya

Jag tycker Makea är jättefin som hon ser ut på bilden! Den smalare typen ser ju så allerta ut, det gillar jag. ;)

Nej, det blev inget HP idag. Men, som du säger, våra är snabbare på agilityplanen och även lydnadsplanen skulle jag tro. ;)



Ha det så bra, du med!

2009-05-02 @ 19:55:47
URL: http://collimin.cybersite.se
Postat av: cassie

Kul att läsa bloggar om andra aussies! vi kommer följa era framsteg ;)

2009-05-03 @ 13:51:01
URL: http://www.cassie-nova.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0