imorron smäller det!

Jag och Ebba på simtur. Visst längtar man verkligen till sommaren!?


Sitter här med laptopen i knät på baksidan ute i morgonsolen medans hundarna susar omkring på gräset och mamma fixar med sina blommor. Känns verkligen som att sommaren är nära nu. Varmt är det utan tvekan här bak iaf!!

Imorgon är det tävlingsdebut för mor och den gula sälen!! Tror mamma är lite nervös faktiskt. Men jag tror det går bra om hon bara kan va lite tyst emellanåt och inte mata ut "fot, fot, fot, fot" så fort hon svänger, haha. Vi ska snart dra oss till klubben så dom ska få sig en riktig genomgång av hela klass 1.

Makea var loj igår på träningen i ale, precis som hon var på tävlingen i fredags. Kan det vara front linen tro?? Ebba blir ju helt död av dom dropparna.. Ska duscha ur henne dom och se om det blir bättre. Det kan även vara löp på G men förra gången Makea löpte märkte jag inte av någonting innan och inget efter. Jag menar två dagar efter avslutat löp så går hon in och gör 186poäng på sin officiella debut?! Men å andra sidan var det hennes första löp och det hinner la inte hända så mycket då.

Ska ut och jogga sen på dagen och ikväll kommer dit hit lite träningssugna folk! Alltid lika trevligt!! Makea ska då få sig ett pass i klass 1 bara. Nöjer mig nog så ifall hon inte känns ok. Imorgon är det ju tänkt att hon också ska hjälpa CDF att behålla bucklan i utbytestävlingen så! Sen måste jag ju försvara min och Ebbas titel som "dagens bästa ekipage". När vi var med gjorde Ebba 193 respektive 191 poäng! Det ni... Min lilla Buhund♥ Hon har än så länge det interna rekordet, Makea har bara 191poäng som bäst.. I och för sig var hon bara 10 månader då med.. Ebba var 2år.

Nu sitter jag och studerar en viss buse till Blå som febrilt jagar runt en pappa långben som hon promt SKA mosa med nosen! Hon verkar tagit det ifrån Ebba - att trycka försiktigt på insekter med näsan för det kittlas gott, haha. Sen mosar man dom... Mördare, hihi.

Ha en trevlig solig dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra m aussiesarna

Vi kommer kanske ikväll... Jag vill hemskt gärna men det hänger på när A kan ta sig från jobbet. Är det där vid idrottsplatsen? Möte på parkeringen?

2009-05-15 @ 12:05:15
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0