Skandal...


The Voice
är 1 av 2 befintliga radiokanaler som faktiskt har bra musik, och dom lägger ner den i Göteborg??????? HALLÅ ELLER????? Är dom helt tomma i hövvet????? Nädå, man kan lyssna på internet, för internet har jag ju med mig exakt över allt.. *not*

Åh vad arg jag blir!!!!!! Vad ska man lyssna på nu då?? Svensk toppen eller??????

K A T A S T R O F ! ! ! !



Makea simmade idag, första gången jag självsimmade, med Linda som behövlig hjälp. Tyckte vi fixade det gallant! Jag blev dock väääldigt blöt men Makea hade väääldigt kul!


Annars har de la inte hänt mycket.. Imorgon blir det förhoppningsvis en tripp till Häromi med lite behövligt inköp. Lite lydnad på det så är dagen som smord.

Skönt med lite regn faktiskt. Det blåser dock lite mycket..

Kommentarer
Postat av: Sara, Mischa och Kimya

Men VAA. Håller med dig, det är katastrof!!



Så synd att jag inte kan vara med på torsdag. Det hade ju varit roligt att vara med och tränat då. Hoppas det blir fler tillfällen! ;)



Ha det gott!

2009-05-05 @ 20:02:38
URL: http://collimin.cybersite.se
Postat av: Jenny o Vixhen

Ja, jag har tagit mod till mig och anmält oss till 2an nu. Fast vi har en hel del att fila på fortfarande ;0)

2009-05-05 @ 23:15:50
URL: http://fjodorochvixhen.wordpress.com/
Postat av: Jenny o Vixhen

Ja, jag har tagit mig mod att anmäla oss till 2an nu. Fast det är en hel del kvar att fila på ;0)

2009-05-05 @ 23:17:45
URL: http://fjodorochvixhen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0