tack



Tack för alla Grattis!! Jag är nöjd med vår fina kritik =) Men nu är det nya tag!
Nu är jag konstigt nog hemskt spårsugen =)

Imorgon är det dax för tävling igen.. Gissa tre gånger!! Lydnad såklart ;) Jag är ju rätt multianmäld nu några veckor framåt men å andra sidan så har jag ju mina mål med det!! Jag ger mig inte!!

På söndagens tävling har jag dock inga som helst krav, vi är o vallar hela förmiddagen så hon kommer va TRÖTT!! Men det ska bli skitkul att vår vallningskurs äntligen drar igång!! Vi har längtat!

Hon är en rätt bra allruond hund denna Blå. Tänk va titlar vi kan skaffa oss om vi ger gärnet i alla sporterna, haha!

Men viltspårchampionat ska vi se om vi inte kan fixa innan årets slut. När viltspåret är klart funderar jag på att dra igång brukset. Till nästa vår då kanske. Så vi byter spårgren ;)

Nu är Ebba på semester hos morfar! Långa promenader och blir bortskämd är allt den hunden vill ;) Nu får hon lite lugn och ro i några dagar.

natti (ja jag är trött!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för dom värmande orden, Och för att ni hållt tassar och tummar för oss.

Och vi håller tummar och tassar här med för dig och makea. att ni får rätt på den söta blå.



kram erica och poker

2009-05-27 @ 21:41:09
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Vi håller tummarna för er på tävlingen i morgon...jag sätter lägsta nivån högt, jag tippar på 192 poäng för er i morgon!!!! Känn ingen press!!!

Massa kramar Linda.

2009-05-27 @ 22:45:35
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0