Trevlig kväll



Bortresta och jobbande filurer gjorde att kvällens träning blev liten, men FAN så effektiv!! Det va jag, fröken blå, linda, jojje, milou, nadia, mattias, caddy och nea. En HÖGLÖPANDE Nea!! Milou skötte detta fantastiskt!!

Blev platsliggning på 4minuter, jag säger bara YES!! Makea låg tyst och snällt!! Sen fick ALLA 4 hundarn var sin genomgång i lydnadsklass 1. Suveränt av allihopa tyckte jag! Makea var lite vimsig och halvt frånvarande men hon hamnar i sånna dagar ;) Bara hon inte har en sån dag imorron så blir matte nöjd. Men vi har en utmaning imorron, miljön på denna tävlingen kommer bli extremt svår för Makea så jag är nöjd om hon bara är med mig! Faktiskt så kan det duga för mig i det läget ----- Faktiskt!

Utbyte av tips blir det ju såklart alltid. Tack för ikväll!!

Idag på dagen fick hundarna vara ensamma då jag tog en tripp till stan med Gustav (Thereze) och bara fick vara barnet för en dag. Blev mycket prat om saknaden av skolan och skitsnack om alla lärare och konstiga människor där - mycket kul ;) haha.

Blev inköp av nya skor för en tusenlapp och en tröja. Hittade även en kul grej till datorn som gör denna färgglad och allt! Svårt att förklara men ska fota när jag satt på den.

Sen blev det änna tajt om pengar så mer än så fick det inte bli (Pernilla, jag skaaaaa!!!). Är dock väldigt nöjd med mina fina (läs: dyra) Pumaskor, även om mina årliga adidas är favoriterna ville jag testa Puma.. VÄLBEHÖVLIGA!!!!!!!!!!!

Ååh vad jag har en "vill ha" lista som jag aldrig kommer att ha råd med. Hjälper det om man fyller år om 3 långa jävulska månader!?!?!? Det blev heller inte någon tripp till Häromi då mamma ej kom ifrån. Istället bokad slutet på nästa vecka! Kanske kan fjäska till mig lite saker då? *blink blink* Jag är faktiskt väldigt förtjänt av lite belöning!! Tycker jag....


Nu ska jag sova och ladda.. Gul och Blå sover redan. Känns tryggt med sveriges flagga i närheten ;) haha

natti

.


Kommentarer
Postat av: Tina och Chili

Hänvisa din mamma till Görels hundskola om hon inte tycker du är värd en belöning ;)

Kram på dej och dom fyrbenta - hoppas vi träffs snart :)

2009-05-07 @ 23:57:57
URL: http://www.carrandos.se
Postat av: Sandra m aussiesarna

Dizzy som fick spendera kvällen i köket med Svansa som ända sällskap var garanterat sur för att jag inte valde att hänga på tävlingsträningen! ;-) Men å andra sidan tror jag Stella och Silly tyckte det var rätt najs av få hänga på och mitt hår är myyyycket finare nu!! :)

Nästa gång hänger vi mer än gärna på dock!!!

2009-05-08 @ 12:19:17
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0