den 19 november...

...klockan 21.20 sitter vi - en bunt idioter - i biosalongen och börjar den grymma kvällen med Twilight. Vid midnatt till den 20:e börjar världspremiären av New Moon och vi är därför 5st av många många som ser andra delen av bästaste serien först i världen. Vi är 5 st som spenderar vår kväll och natt tillsammans, troligtvis gråtande på en bio. Mitt i natten är det slut. Säkert hemma vid typ 03.00 eller nått.

Nej då, vi är inte dumma i huvudet, vi är några som bara avgudar Twilight ♥

Eftersom jag själv satt på kurs imorse när biljetterna skulle släppas så väcktes mamma kl. 06.15 innan jag åkte och placerades framför datorn (halvt sovandes, haha), Gustav satt där också hemma hos sig och strax efter ringdes Hanna som satte Helene på vakt. Jag skötte det mesta med telefonsamtal och sms som en medlare mellan de tre parterna och det fungerade SUPER! Nu sitter vi ju här, biljetterna är fixade med alla 5 i rad - i mitten - högt upp - på Twilight - världspremiär - New Moon. Kan dagen varit bättre?

Först NU är jag hemma efter en helvetes lång dag med start kl. 05.55. Nu är klockan 22.00... Låååång dag med massor av föreläsningar, grupparbeten, och mera föreläsningar. Nu är Tezzes huvud snurrigt och Blå är enligt mor nära avskedning, enligt uppgifter från familj och grannar har hunden rent ut sagt varit för jävlig idag =) Men fan va söt hon är =D

Gustav, Hanna, Mickan, Oskar - låt mig presentera *trumslag*


Snytnäsdukar skall medtagas. Gråt tillåts.

Jag kommer slå ihjäl den jäveln som sitter och skriker under filmen!!! OBS det!!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Kanske vi sitter brevid varan då! Högst upp i mitten, 2 platser, jag & min bästis!



Haha jag var först i göteborg med att boka biljetter

Vaknade 06.45, fick ju höra att biljetterna skulle släppas kl 07.00, med detta stämmde ju inte, sista gången jag uppdaterade SF sidan var kl 08.00.05 & kl 08.01.10 hadde jag en bekräftan på min hotmail!



Vilka sitplatser e de?? Mvh Emelie

2009-10-21 @ 23:00:19
URL: http://hundarnamina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mitt andra inlägg försvan? Jajaj

Syns vi då kanske högst upp & i mitten 2 platser jag & min komis!



/Emelie

2009-10-21 @ 23:06:25
URL: http://hundarnamina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah jag vet ;) Men jag vet att jag var först för när jag beställde så kunnde jag välja mellan alla platserna i hella salen & 2 minuter efter jag kollade in på sf igen så var inga andra platser reserverade MEN MEN vem bryr sig (det värkar ju som om jag bryr mig imoe att jag "tjatar" om det =? hahaha) jag fick plats, du fick plats, allt slutade så bra så!!



Jag sitter på översta raden i mitten =D

2009-10-22 @ 00:06:45
URL: http://hundarnamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0