Några bilder.

IGEN TACK för alla grattis!!! Gulliga sms och komentarer! Jag är själv väldigt glad över våra hittills-över-förväntan-prestationer. Och visst beror det väl på föraren med (lite tar jag allt åt mig ;) haha) men som Sandra sa för ett tag sen, jag fick ett jäkla bra råmaterial i Makea, även om man ska ta till vara på det på rätt sätt med =)


Här är lite bilder som Nillan skickade till mig =) Mitt moraliska stöd ♥ hihi

Ja.. det ser betydligt mer tätväxt ut än va de var.. mest jord :P

Påsläpp                                                    Makea susar iväg.


1:a pinnen!!                                                    2:a sträckan


Hittat slutet, päväg tillbaka.              Påväg ut i framförgåendet. Blicken åt rätt håll!


Framförgående.                                  Framtag mot läggande under gång.


        Ni vet ju hur det hela slutade ;)  Stolt över min Blå ♥


I söndags var det Agility DM - trött som ett as var jag efter lördagen och visade min kära hund fel väg ;) Men vi hade ruskigt roligt, även om vi skippade sista loppet pga skadorisken. Det blir en fet lerstig när flera hundra pers springer samma väg i regnet och hundarna sladdar på samma ställe. Och det viktigaste för mig är en skadofri hund.

Nu har vi växjö utställning och varberg agility kvar i år. Sen går vi som sagt i ide till våren någon gång. Möjligt någon agility om vi hittar någon intressant. Till våren sen satsar vi mot Lk2 och Lägre i brukset. Sen får vi se vad vi kan hitta på mer för skoj =) Freestyle ska vi ju testa på i vinter, fröken Blå kan nog bli duktig i det med, men dessvärre INTE jag ;) Men för skoj skull ska vi göra det lite =)

Det lär väl bli lite träningsdejter och utställningsträningar nu inom snar framtid med. Det är en av hösttraditionerna! Är ni intresserade så säg till. Vi brukar va ett gäng som hjälper varandra. Och ha väldigt roligt!!

hej svej!

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Mycket fina bilder (tack Pernilla) på ett helt underbart härligt ekipage!!!!

Ni är så duktiga du å Makson så jag finner inte ord...

Massa grattis kramar Linda, Jojje och Milou.

2009-10-13 @ 13:01:52
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Sanna

Inte för att jag tror på att du skulle klara dig utan att tävla hela vintern;)

Postat av: Sara

Neej, det har du rätt i. Men det känns som att jag har förstört en del moment i 1:an. Inkallningen går långsammare och ställandet har jag börjat lära om på nytt, med ordkommando.. osv. Haha, jag tror jag får hålla mig och jobba på i 2:an istället. ;)

2009-10-14 @ 17:12:44
URL: http://collimin.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0