fredag.

Imorse hämtade jag mamma från sjukgymnasten för att åka till självplock i säve. Lite blomkål, broccoli, kål, bondebönor och en annan sak jag inte minns namnet på blev det - GOTT!! Allt för typ 25kr :P

Bilen bar av till Partille för att hämta Ebba, morfar är sjuk och Ebba vägrar gå ut med  mormor haha, så hon får komma hit ett tag. Slut med all uppvaktning, god mat och godis - hos familjen Albo erbjuds torrfoder, vare sig man vill ha eller inte, höhö.

Imorron är det inoff agility tävling. Ska bli kul, hoppas vädret håller i sig :) Massa kändisar ska dit o tävla också så det lär bli mycket tjöt och en härlig långdag! 3 lopp är det.

Nu ska jag slappa lite.. Sen blir det matlagning med massor av goda grönsaker!! Jag älskar typ ALLT utan tomater :P haha.

Nu är jag himlans himlans GLAD för mina planerhar gjort STORA framsteg!!! SNART mina vänner så delar jag med mig :)



Förresten, inge som bor i Bjuv/närheten av bjuv? Som dessutom vill ha en liten tös (mig) med sin lilla blåa hund (makea) som inneboende en natt eller så? Ska på agilitytävling där den 3oktober men mamma har dubbelbokat sig och husbilen är avställd för vintern så nu vet jag inte hur jag ska koma dit. Bil kan jag ju ta men vill inte sätt mig o köra själv ner nästan 3timmar mitt i natten, köra agility tävling hela dagen och sen  hem igen.

Så HJÄLP mottages gärna :) Annars får jag nog skita i den, synd för den är en av två i höst som är officiell!

Tveka inte att hojta till :) Kanske någon här uppe som ska ner så man kan samåka och hjälpas åt att köra?!

Kommentarer
Postat av: Linda Sundberg

lycka till imon!!!

2009-09-18 @ 18:30:39
URL: http://lindaopontiac.blogg.se/
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Hoppas att allt går bra med tävlingen i morgon!!!

Jag håller även tummarna för att du hittar nån som du kan bo över hos nere i Bjuv!!!

Lycka till i morgon!!

Massa kramar Linda, Jojje och Milou.

2009-09-18 @ 20:07:57
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0