Lite ledig.

Idag fick jag sova tills jag vaknade själv av väckarklockan, det va inte dumt! Dessa 4 totalt fullspäckade dagarna har tagit sitt.. Igår efter vi kom hem från valpkursen (efter en hel dag på utbildningen) va jag verkligen helt slut, död, fenito, kaputt. Somnade som en stick vid 10-tiden.

Igår fick jag även klartecken från mitt sommarjobb, så det är ju skönt också.

Idag började jag med att träna Razzla med sin frukost, hon är kinkig med maten på morgonen men tränar jag med den slinker den i som vilket annat godis som helst. Vi körde lite namnträning, sitt/ligg och stadga i sittet. Det gick bra. 

Efter det tog jag Makea på en 1 timmas promenad, vi tänkte ta en dubbelt så lång egentligen men det började regna så vi bestämde oss för att dela upp promenaden till två, så vi ska ta en till sen. eller om vi tar en cykeltur. Ikväll ska Makea få följa med till Rallylydnaden, tänkte hinna träna lite innan kursen börjat.

Imorgon ska Razzla vaccineras. Makea ska få träna på kvällen med lite plats o budföring med skott o sånt med.

Valborg kommer inte bli allt för tuff. Ska käka en god middag ute med Thereze innan vi gemensamt ska jobba på kvällen, så det blir våran mobbade valborg :P Men vi får pengar iaf ;)

Helgen är schemalagd med träning av olika former, vilket alltid är lika roligt ;)

Kommentarer
Postat av: Maria, Rocky & Malte

Jisses vad du håller igång :)

2010-04-28 @ 17:11:46
URL: http://fullspeedforward.se
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Herre gud vad du jobbar å står i...

Åh så kul med sommarjobbet, härligt att ha sånt på det torra ;) låter som jag önskar mig en torr sommar hi hi hi... Vart ska du jobba i sommar?? Jag e jättenyfiken!!!

Ha det så bra!!!

Kramar!!!

2010-04-29 @ 13:25:30
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Sabine

Jaaa det gör vi!:)Ska vbli kul och se om jag kan hålla alla nervtrådar på plats!:)



haha så duktig va tanten inte,jagade mest enstaka får för sitt eget nöje skull hahahhahaha!:)



Kramis!

2010-05-01 @ 12:36:02
URL: http://dirtysouthsaussies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0