Massa Bilder.

Idag var vi ute i friska luften när vi såg att solen smög sig fram. Makea har fått en cykeltur, lika taggad som vanligt men blev tröttare i slutet, hon är väl snart i skendräktighetsperioden o de börjar märkas. Igår va vi på lydnadskursen. Hon gjorde allt bra, men saknade farten :P Hon blir alltid seg o så efter löp, såååå tråkigt!! Men som sagt sakerna gjorde hon ju. Är väldigt nöjd över hennes senaste platsliggningar, både utomhus och i innomhus träningshall har hon legat alldeles tyst och stilla (åskådare har kollat på henne) medans jag varit helt gömd. DET är skönt att det verkar släppa för henne :)


Tezzes allra vackraste högt älskade Ängel Blå ♥

"Lite" bilder från dagen.

Razzla 9 veckor. Snart kommer hon se ut som en opropertionerlig Bambi :) hihi


Öronen börjar jämna sig iaf ;) Hoppas dom kan hålla sig såhär, ofixade. Jag vill ha vipöron :)



Sötnosar :)




"Har du nått i munnen jag får smaka?? Ååh slem! Mums!"


Våren är här :)



Djävulshornen växer fram!


Knasbollen... Tokstollan... Galningen... Monstret... Ja, välj själva - men man kan ju försöka se söt ut så kanske det räcker? ;)


Valphuvud med två ben ;)


Trötter efter allt bus!

Lilla dockan :)


Jag tog massa lekbilder med, men det blir för mycket nu ;) Dom kommer i dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

GUD så underbara bilder på dina stjärnor!!!!!!

Kortet på de båda när Razzla tittar upp i mungipan på Makson är ju helt underbart!!!!!

KRAM!!!!

2010-04-07 @ 22:58:43
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0