ingen tid!

Nä, jag är aldrig hemma nu för tiden. Jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb och gissa vad? ÅTER JOBB! Mitt liv består av ogräs, lera, skruvdragare, såg, målarfärg, hundar och Frida. Haha! Inte ska man väl klaga, vi får göra nått som vi båda brinner för! Men satan va det är tufft att jobba dubbla jobb som blir i snitt kanske 14 timmar om dagen. Kroppen hänger inte med längre. Seg i huvudet och fruktansvärt trött! Min jobbarkompis Daniel sa så fint till mig här om dagen "Therese, du ser faktiskt ut att behöva semester :)". Jaha, ser man så sleten ut? haha.

Dagiset tar just nu iaf stora framsteg! Ryktet har spridit sig fort och mail och intresseanmälningar strömmar in :) Flyers, visitkort och planscher är upptryckta och mycket av pappersarbetena avklarade. Det stora rummet som innehåller 4 boxar är snart klart. Målat och sjukt fint är det! Vi har börjat inreda så smått och är riktigt nöjda :) Boxen till mina hundar är alldeles snart klar och målad så dom kan få börja känna sig hemma där :)

Försöker hinna iväg iaf en dag i veckan med Razzla och valla. Makea står ju av från lydnaden och tyvärr har cykelturerna tyvärr inte hunnits med just nu, men hon och jag ska på agility läger för Jenny Damm nu till helgen! DET ska bli riktigt jävla kul! :D Hoppas min lilla Blå fått behålla lite kondis iaf så hon orkar ;)

Till hösten kommer det inte bli några tävlingar alls. Tänkte få klart lägre brukset och börja på 3an men nix. Allt i tävlingsväg skjuts upp till nästa år nu! Tiden kommer inte finnas till det med tanke på dagiset, kurser jag håller, instruktörsutbildningen jag går, träning av egna hundar osv. Kommer väl kanske vara ledig några helger men dom ska INTE bestå av hund! Den saken är klar :P Just nu är det lite väl mycket av den varan så helgerna jag får ledigt kommer spenderas med vänner utanför apellplanen ;)

Annars kör jag in mig själv i väggen. Totalt. Nu börjar huvudvärk komma så jag hoppas att jag inte blir sjuk iaf. Det finns ingen tid för det :P Syster har legat sjuk och frida börjar känna sig dålig.

Har hunnit spendera ett par kvällar med vänner och bland annat varit och sett "vampyrer suger" på bio som är en parodi på Twilight. Jag (och heeeela publiken) skrattade så jag dog! Den va helt sjukt jävla rolig att tårarna kom och magen vek sig dubbelt! Vet dock inte hur mycket som berodde på övertrötthet ;) haha.

Grattis till mig själv också som fyllt 20år! har väl inte hunnit njuta, haha men livet är igång ;) skål på det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

OTROLIGT SNYGG KORT. PÅ EN MYCKET SNYGG & SÖT 20åring.

2010-08-19 @ 22:08:30
Postat av: Tessan

Huj, blir trött av att bara läsa ditt inlägg ;) Snygg bild på dig =)



Kram

2010-08-20 @ 08:58:51
URL: http://www.myaussie.se
Postat av: Lisa

Spännande med hunddagiset!

2010-08-21 @ 22:06:11
URL: http://lisak.wordpress.com
Postat av: Syrran & Forran

är så stolt över dej som du kämpar :) Det enda jag är orolig över är när VI ska ses ;) haha. Tack för en grym 20årsfest sådär lite i efterskott. pussokram

2010-08-22 @ 20:33:00
URL: http://forrothetoller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0