Mål för 2011?

Makea: Börja träna för lk3 och ta LP3 under året. Även bli uppflyttade till högre så vi kan lägga ifrån oss brukset sen (tycker ju inte det är så vansinnigt roligt), komma igång waaay mush more med agilityn och plocka lite pinnar i klass 2! Lite utställningar blir det med, men kommer rata SKK pga deras enormt korkade nya CERT regler jag fått höra talas om. SBK here we come!

I lydnaden är vi på gång att försöka lägga om fotgåendet, inte det lättaste och det går inte på två veckor precis.... Men bättre ska det bli! Vi ska träna mer signalkontroll i freestylen och lära in lite nya trix. Ja, lite har vi o pyssla med under 2011 iaf :)


Fina fröken Blå i höstas nybadad, påpälsad efter kastrationen! Dock lossnar det stora tovor ur brallorna på henne nu. Så efter bad o fön inför MyDog finns det nog inte så mycket Makea kvar att visa upp :P haha. Söt är hon ändå ;)




Jag: Jag ska ta tag i min egen träning - det är fan ett nyårslöfte! Nu är det slut på "äta godis vilken dag i veckan som helst" och jogging, cykling och crosstrainer SKA användas! Får lägga upp ett schema åt mig själv. Jag ska jobba, spara pengar och står i valet o kvalet över att sticka utomlands en lite längre period eller skaffa mig en valp, jag vill ju ha två hundar.. Just nu lutar det åt valp då utomlands under just en längre period inte riktigt passar mitt liv. Men förhoppningsvis blir det under nästa höst en resa på en minst 3 månader. Planerna iaf, mycket beror ju på jobb o pengar såklart. Men jag har fått upp ögonen för en valpkull och kommer inte tacka nej om det blir en bra tik därifrån. Då får jag anpassa resan efter det ;) Får se vilken väg livet väljer att ta! Är tveklöst övertygad om att det lär bli bra oavsett! :D

Jag ska även lära mig att rensa på det som är viktigt för mig och inte. Jag har tagit åt mig allt för mycket och inser att man inte håller ihop om man ska göra alla nöjda. Jag har varit rätt nära att köra mig själv i botten under hösten och vägen upp är en bit, men ner dit vill jag aldrig igen! Läkarna håller fast vid att det är dold rumatiod artrit min kropp lider av och kommer inte kunna göra något mer än att ge mig smärtstillande tills det börjar visa sig på blodproverna. Innan dess kan ingen bromsmedicin ges. Men men, bara att leva med det! ;)


Frillan i höstas! Nu i januari börjar helvetet - bleka tillbaka det! Kommer under en period se ut som en jäkla morot i skallen! Men blond ska jag bli tillslut! Rödfärgat hår med sommarsol är ingen vacker syn ;) men älskar färgen!

Så min vänner! Hemskt mycket GOTT NYTT ÅR!!! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggo! Nyfiken på vilken valpkull du spanat på. & vilken ras :P

2010-12-30 @ 21:09:21
URL: http://Veralus.se
Postat av: Tessan

Gott nytt år till dig och de dina!

2010-12-30 @ 21:49:02
URL: http://doorkeepersmissmarple.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Tvivlar inte på att ditt 2011 kommer bli bättre än ditt 2010 eller att du kommer segra på tävlingsbanorna ihop m Makea oavsett gren!!!



Den dumma regeln är dock SBKs och inte SKKs. Kryphålet får vi väl tilldöma skk, men regeln om ett SBK-cert är helkorkad o borde skrotas!

2011-01-01 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0