Det går bra nu!

Jag är glad! Livet börjar rätta till sig sakta men säkert och jag kan inte säga annat än att jag är lycklig - jag har världen absolut bästaste vänner!! Jäklar vad svåra tider talar om vilka ens sanna vänner är, det är verkligen så. De växer verkligen inte på träd och aaaah vad glad jag är! Dom har hjälpt mig att ta mig ut ur bubblan, hjälpt mig att inse sanningen och verkligheten - hjälpt mig tillbaka. Nu börjar jag känna igen Tezze igen! Och det är sååå jävla gött! I'm on my way back ♥

Och det händer saker, jag jobbar för fullt och stortrivs! Under 2011 har vi stora planer och jag har såå mycket roligt att se fram emot!

Jag älskar Julen och stortrivs i snön! Jag spenderar varje helg på Jul på Liseberg med vänner för det är så mysigt!

Dessutom:

Jag och Makea kom 2:a i årets lydnadsungdom - igen! På endast 3 tävlingar i klass 2, jag har välrdens bästaste Blå ♥

I dagarna har jag haft slutexamen på min instruktörsutbildning. Jag har varit så jäkla trött på sistone så jag har inte orkat plugga något alls. Gick in med inställningen att "det går som det går,, man kan göra omprov i februari". Sista kvällen bläddrade jag igenom papprerna lite men somnade med dom i handen. Jobbade under förmiddagen och åkte sen och gjorde provet. Att bara komma dit var ju extra kul, vi var bara 5st av 12st som fick göra provet nu!

Gjorde skriftliga och ja, det kändes väl ok. Men när alla började diskutera frågorna kändes det som felen bara trillade in.

När instruktören kom idag så va det med ett leende "Grattis alla" sa hon! Yes, då visste vi att teorin va klar iaf, bara in och köra gärnet på praktiska!

Praktiska va klar och det kändes väl ok den med, övningarna klarade jag ju men det känns ju alltid som att man kunde sagt mer, visat mer eller så. Men men.

Sen skulle alla in och ha samtal då och få reda på svaren. Och vad sägs om detta:

182 av 193 poäng på teorin och MVG på praktiska och klassens bästa resultat!! Ååååh känslan och lyckan är obeskrivbar ju! FY FAAAAN VA GÖÖTT!!!! :D

Och berömet jag fick gjorde att jag vandrade på rosa moln resten av dagen, och jag kommer leva på de orden ett tag! Jag är sjukt stolt!

Livet går bra nu! Och jag ska flyta med! :D


Jordens vackraste Ängel Blå!


Wohoo va kul det är i skogen!


Åh älskade sötnos! Du är ju bara för vacker!




Wohoo! Makea ääääälskar snön och är helt galen ute nu :D Jag med! haha


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättegrattis!

2010-12-08 @ 04:40:37
Postat av: Kristina, Stella O Penny

Grattis till det fantastiska resultatet!!

Du är värd att flyta på rosa moln.



Flyt på!!

2010-12-08 @ 10:37:43
URL: http://bergstromskan.blogspot.com/
Postat av: Linda, Jojje och Milou

GRATTIS igen!!! Fan va kul, jag visste ju redan innan att du är grym på allt som rör hund men att du var så här grym det visste jag inte ;) men du är helt enkelt BÄST!!!!!!!!!!!

Det låter helt underbart att du är på väg tillbaka vännen, vi har saknat den glada å spralliga Tezze som förgyller livet, å nu är du ÄNTLIGEN på G ;)

Massa kramar!!!!!

2010-12-08 @ 11:57:54
URL: http://bloggis.se/Milou
Postat av: Anneli o Clemmie

Stort GRATTIS till "bästablivandeinstruktörsresultatet"!!! Vi gläds med dig.

2010-12-08 @ 12:34:28
URL: http://www.bloggis.se/clemmie
Postat av: Sara

STORT GRATTIS till alla finfina resultat!! Ni är såå duktiga, och du är ju bara bäst. :D Njut, för det förtjänar du verkligen.



Tack. Det är roligt att fota i snön, men hoppas den försvinner efter jul. ;)



Kram!

2010-12-11 @ 22:29:35
URL: http://aymiks.se
Postat av: Maria, Rocky & Malte

Usch vad tråkigt att läsa om Razzla. Har misstänkt att det var något när jag läst på Facebook & när jag inte såg dig med Razzla idag men ville inte fråga. Det är ju trots allt väldigt känsligt. Har själv omplacerat en hund, då pga sjukdom från dess sida, så jag vet hur det är. Skönt att du mår bättre nu, det blir alltid det till slut :)

2010-12-12 @ 21:06:54
URL: http://fullspeedforward.se
Postat av: Nadia

Skönt att det börjar kännas bättre nu, hoppas också att 2011 kommer bli ert år! Tycker defenitivt att ni borde blivit 1:a för det förtjänar ni!! Snopet på målsnöret så där men 2:a är verkligen inte illa det heller och vi är jätte stolta över dig och syster yster!



Kramar

2010-12-12 @ 21:46:24
URL: http://www.nadiacaddy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0