händer inte mycket.

Just nu en lite tråkig period. Det är så jäkla jobbigt att pölsa runt i snön för att köra lydnad så det blir inte så mycket av den varan. Blir lite lydnadsträning i lokal nästa helg tror jag, det är ju bra. Annars är det lite klicker inomhus som gäller men Makea verkar inte riktigt vara på topp så vi gör inte för mycket s.a.s.

Den lilla svartvita växer efter uppgifter bra ;) Händer ju inte så mycket med dom än men dagarna går ju ändå gaaanska fort så det är ju bra, så det börjar bli lite liv i lådan!

Har smått börjat kolla på vårens tävlingar och även planerat om det ska bli någon långväga tävling till sommaren. Jag får se vad det blir.

"Kom på" en kul sak med, fyller ju 20 till sommaren - DÅ blir det partyyy!!! Välkommen till vuxenlivet lixom (fuck heller! Jag blir aldrig vuxen)

Har börjat lite med det omtalade Scrapbooking, kan ju bli riktigt fint o roligt om man gör det bra. Så jag har fått massa sånna saker av min kära mamma och beställt hem strax över 300 bilder, ja vissa är dubletter då jag vill ha dom i ett par ramar här i rummet.

Det första albumet blir bara med min Blåa Ängel ♥ Tanken är att börja bygga på ett album var till alla 3 hundarna. Men Makea först, såklart :)

Ja ni ser.. inte händer det nått spännande inte... Återkommer när jag har nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0