operation

Igår kväll fördes mamma från mölndal till sahlgrenska. Diskbråcket va så allvarligt att dom bestämde sig för att operera det första dom gjorde imorse. Läkaren va en mycket kunnig och erfaren ryggläkare och han sa att detta va de värsta diskbråck han någonsin sett. Och med dom orden kan man förstå all smärta, även om man nog inte själv kan leva sig in i den.

Operationen gick bra vad jag vet, var där o hälsade på nu i eftermiddags. Inte alls samma smärta och bara lite kvar av den "gamla" smärtan enligt henne själv. Jag har hälsat från er alla och hon hälsar så mycket tack tillbaka :)

Vi hoppas att hon får komma hem imorron!



Denna fina ringen kom i veckan! Jag bara älskar den!! Nu har jag min andra hälft med mig vart jag än går ♥

Idag har makea för första gången fått dra pulka! Filmade en minisnutt på den allra första mini-turen med en drickaback som tyngd :) Hon är så söt och helt orädd! Ska se om jag inte kan ta o köpa mig en nomi-sele och köra lite drag, går ju inte o svänga så bra med "skackla" (eller vad det heter?!) så en pulka fast bak i nomiselen. Men nu tar man va man haver och nu blev det presentsnören fats i hennes Y-sele och i "skacklan". Gick helt ok ändå så till helgen kanske hon får ta o hjälpa syster o dra runt på reklamen! :) Ska se om jag kan få över filmen i helgen hur som helst, filmade med mobilen så det är ju ingen jättekvalitét ;)

I helgen blir det mer lydnadsträning, om snön tillåter! Just nu ser vi ut att bli insnöade :P

För övrigt sitter jag och följer OS som en nörd! Jag ÄLSKAR OS och följer lika intensivt varje gång det går - vinter som sommar! Dock går det lite på fel sida dygnet o det som går på natten tittar jag ikapp på dagen, om det är nått svenskt hopp!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Det tror jag säkert att du vill, hahaha!! Vågar inte riktigt lägga ut bilder i färg ännu måste nog smälta det hela några dagar först ;0)



Ge mamma en stor kram från mig, vilken j*vla skit det där diskbrottet!



Underbar ring!!

2010-02-19 @ 23:33:45
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Anneli m flock

Här är en till som gillar OS! Speciellt konståkningen som är vid 2-tiden - på natten! Tur att det finns Svt Play...



Skönt att din mamma fick hjälp med sitt diskbråck!

2010-02-20 @ 00:30:43
URL: http://www.bloggis.se/winston
Postat av: Linda

Hälsa din mamma från mig. Min mamma ligger inne oxå för ohyggliga smärtor i ryggen,kan inte sitta eller ligga,men de kan inte göra något åt henne allt är sönder och benskörhet och slitage,hemskt detta!

2010-02-20 @ 05:08:51
Postat av: Sandra

Härligt att hon fått sin op och att hon verkar må bättre redan!!! Hoppas hon repar sig fint och snabbt och snart är hemma igen!!

2010-02-20 @ 14:27:34
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Andrea & Forran

Kram på mamma-anette <3 gud va fin ring :) !

2010-02-20 @ 15:41:01
URL: http://forrothetoller.wordpress.com
Postat av: Erica

Vart har du köpt ringen den var fin! =)

2010-03-10 @ 12:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0