vinter? vår?

Snöat har det ju såklart gjort i helgen igen. Idag kom dock solen fram och graderna steg från 10 minus till 3,5 minus, och de va en riktigt härlig varm vårsol ♥ På ett sätt vill jag inte bli av med snön. Man vet ju aldrig när nästa vita vinter kommer? Men på många sätt vill även jag ha vår o sommar.

Jag längtar till den svart-vita som idag blir 3 veckor, att få hem en helt grön liten varelse som jag ska ge mitt allra yttersta för att forma så bra som möjligt. Jag längtar till alla tävlingar med Makea, vi ska även testa på en hel helg som räddnings- tjänste ekipage vilket ska bli roligt :) Ja vi har en hel del på gång!

När solen sken så fint mot snön idag så gick jag o mamma ut o fotade Fröken Blå.



Hon börjar bli riktigt fin ♥ Mattes hjärta ♥

Några mobilbilder från häromkvällen!

Gångbanan brukar gå vid lyktstoplen ;)


Vallarna börjar bli höga, denna är inte högst, men den vad vid en lyktstople så jag fick ljus ;)


Utanför vårat köksfönster. Snön ligger på en yta av ca 3x3 meter. DET kallar jag stor mängd!


Makea har börjat dra pulka, med tyngd i också, hon har hjälpt Sophie med reklamen i helgen o tycker det är SKITKUL! kopplar man loss henne går hon i drar i pulkan med munnen - hon SKA dra den!! haha sötnos ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

SötKea! Visst börjar hon bli riktigt fin!!! :-)



Förstår att du längtar efter den lilla. Jag längtar också!

2010-02-23 @ 18:27:07
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: erica

vilka härliga vinter bilder på finaste makea.

Visst längtar man efter sol och värme , Men vintern är härlig den med på sitt vis.



Kram från osss

2010-02-23 @ 20:08:30
URL: http://bloggis.se/pokerface
Postat av: Anneli m flock

Vadå BÖRJAR bli fin?!! Makea har väl alltid varit jättefin! Superduktig är hon oxå...en riktig förebild för min Clemmie.

2010-02-23 @ 21:22:30
URL: http://www.bloggis.se/winston
Postat av: Maria

Spännande med valp! Det är så galet kul att träna valp så du har mycket kul framför dig:)

2010-02-25 @ 11:28:47
URL: http://fullspeedforward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0