kärlek

Jag lever i en dröm,
Jag älskar varje sekund av det,
Det får mig att le varje sekund,
Det får mig att vara beroende,
Det får mig att vara som en 5 åring på julafton - sprängfylld av förväntan och utan sömn

Barnsligt, galet förälskad.

The Twilight Saga




Imorgon mina vänner. Kommer jag stiga upp 05.40. Jobbet fram till kl. 16 kommer gå så äckligt långsamt om min tanke går bara åt ett speciellt håll. Direkt från jobbet (får göra mig lite iordning där..) in till bergakungens salar. Vi kommer äta middag där, allt för nära för att kunna njuta av maten. kl. 18 börjar det, Twilight movie night. Kl. 18 kommer första filmen i serien visas. Efter en paus kommer andra filmen ur serien visas. Vid midnatt, kl. 00.01 kommer jag inte längre kunna andas utan att kämpa. Jag kommer sitta som förstummad, med ett brett leende på läpparna och med glädjen sprudandes ur hela mig, tröttheten kommer vara som utsuddad. Jag kommer ha svårt att sitta still utan att skaka. Det kommer vara världspremiär - Det kommer vara Eclipse!

Kl. 03 någonting beräknas jag vara hemma, efter ca 8 timmar i en biosalong, endast för att blunda två sekunder och upp igen.. Kl. 05.50 börjar en ny arbetsdag. Jag kommer vara så jävla trött, så fruktansvärt jävla trött. Men jag kommer vara så glad, så fruktansvärt jävla glad.

Jag kommer vara lycklig
Jag kommer sedan vara sorgsen. Det kommer att vara 505 dagar kvar till nästa..

Prata inte med mig imorron, jag kommer knappt vara kontaktbar :) Jag kommer vara i min dröm..


Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Fan va rolig du e!!!!!!!

Håller tummarna för att du orkar hålla dig vaken

KRAM!!!!

2010-06-28 @ 20:23:52
URL: http://bloggis.se/Milou
Postat av: tezze, makea o razzla

Man måste la ha nått att hålla i sig lite extra för ;D hahahhahaha

2010-06-28 @ 21:25:53
URL: http://tezzeshundar.se
Postat av: Sabine

Va mysigt skrivet,man drogs med själv!:)Jag gillar också Twilight men har andra filmer och serier som jag känner mer för men jag kan absolut förstå "passionen"!



Passionerade människor är fint!:)Ha en trevlig kväll!

2010-06-28 @ 22:03:47
URL: http://dirtysouthsaussies.wordpress.com
Postat av: Nadia

Tack för senast!



Hoppas att du orkar hålla dig vaken genom hela kvällen av Twilight, tror inte det kommer vara mista bekymmer när du längtat så!



Ha en super kväll!!

2010-06-29 @ 11:35:47
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Nadia

Nå, hur var den??

2010-06-29 @ 22:43:57
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: tezze

sitter på jobbet nu efter 2 timmars sömn inatt.. Har inte sett hundarna nått sen i måndags och slutar kl. 4 idag så det är väl hem o ta en powernap ;) MEN NATTEN VA HELT JÄVLA UNDERBAR!!!!!!!! SOM jag längtat och när det startade så kunde jag inte bli piggare, jag satt och rös och log för mig själv hela filmen.. ÄLSKA!!



FAST den kunde varit bättre tyvärr, mycket va bortklippt och ändrade scener från boken.. TYVÄRR, men jag älskar den endå!



Konstigt nog så toppar New Moon fortfarade filmerna, jag hade hoppats eclipse skulle ta över men new moon va mer lik boken. Som jag älskar!



Lycklig som få och inte ett dugg ledsen över att gå trött idag, de va värt ALLT!!! Jag älskar det! Uppdaterar väl bloggen ikväll lite kankse med bilder o sånt med.

2010-06-30 @ 09:40:36
URL: http://tezzeshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0