Vilken helg!

Jag, mamma och hundarna tog husbilen ner till skåne för att spendera helgen på Skurups Brukshundklubb. Lördagen bjöd på Inoff där bara Tyler var anmäld och söndagen var officiell och båda ställdes.

Lördagen slutar Tyler som BIM i 4-9månaders med kommentaren att han fortfarande är valpig! Vet inte när den domaren tyckte att en valp ska se vuxen ut men Tyler är 4 månader gammal och får lov att se valpig ut ;) haha. Grattis till Lonni och Himmla till BIR!

Söndagen var officiell som sagt. Tänkte först inte ställa Makea eftersom hon fällt ur lite.. Men bestämde mig ändå för "skit samma". Tur var väl det?!

Tyler går in i 4-9mån och blir BIR av 9 valpar! Makea går in och tar bästa tik med CERT och BIM!! Senare går Tyler in och återigen kniper BEST IN SHOW!! Sicken dag!

Makea är nu fullcertad så nu satsar vi på att bli uppflyttade ur lägre så vi får ut SEUCH! Vårt nästa mål!

bilder från helgen:


Han sköter sig så himla fint i ringen! Jag är så nöjd med honom ♥

Prinsen gör det igen ♥

Det har tagit tid för hennes utveckling, men fan va fin hon har blivit nu ♥ värt all tid i världen!

Min Blåa Pärla!

Kommentarer
Postat av: Lovisa, Inja & Fendi

Stort grattis till era framgångar :D

2011-08-29 @ 13:16:55
URL: http://4fota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0