bloggkänsla hittad - och tappad ;)

Här om dagen hade jag såå mycket jag ville få ut mig! Hann inte med bloggen och nu hittar jag inte alla ord igen, haha. Sen är det ju så svårt för man tycker ju bara man upprepar sig när man lboggar, för allt skrivs ju mer eller mindre i FB och där är ju de flesta med så.

Oavsett så går det bra! Livet är på top just nu och jag trivs som fan ♥ Jobbet går bra och jag stortrivs (tro det eller ej, haha!)!! Var iväg o piercade två hål till i örat i förra veckan och beställde tatueringstid! (Finally!) Igår vart jag iväg och beställde min Iphone4 (bättre sent än aldrig) och när plusgraderna visade sig fint idag fick jag den där glada vårkänslan i kroppen!

Det går bra nu!

Träningen med Makea går fortfarande framåt. Hon är duktig för att vara så tidigt i lk3 träningen måste jag säga. De senaste gångerna har även framsteg på vittringen visat sig och fjärren bättrar sig bra! Träningslusten har verkligen infunnit sig i mig igen och vilken skillnad det är på Makea! Nu när träningen dragit igång mer riktigt så är hon pigg jämt. Hon blir lätt helt övertaggad i lydnaden och sista gången när vi var i ale o tränade var hon som en otämjd arabhäst!!! Helt fullkomligt GALEN! Ljudade sig igenom varenda moment och gjorda allt i 590! Vette fasen vad som flugit i henne :P Men KUL, det tycker hon att det är!!! Attityden är helt underbar på tösen ♥

Vi är ett skrämmande exempel på att gå ut ofärdiga, då vi redan anmält till både lägre och lk3 fast vi inte borde, haha ;) Men jag ser det som en morot till träningen :) Och vem fan bryr sig om det går åt helvete? haha :D KUL ska vi ha!

Efter att ha legat sjuk typ hela februari så var jag och Makea på vår årspremiär springtur o måndag. Det va såååå skönt att komma ut o springa igen. Varannan dag är på schemat nu :)

Helene har varit här också, gett mig lite hokus pokus preparat för leder och sånt. 3 månaders test kur är jag satt på nu ;) Får hoppas det ger nått :)

Så ja,, det var ett snabbt ihop plock av de senaste.

Här förresten, min ursnygga väst som jag fick som presentkort i födelsedagspresent är klar nu :D

Kommentarer
Postat av: Bianca

Härligt inlägg, kul att allt går bra :D

Snygg väst också!

2011-03-03 @ 20:31:51
URL: http://blair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0