glest mellan inläggen!


Min vackra pärla! ♥                               Kolla - vårtecken!

Japp, men en hel del händer det ändå! Våren gör framsteg (och idag bakslag med lite snö), helgen ska bli strålande sol och flera + grader. Det gillas! Lite sommarkläder har jag allt införskaffat mig och gör inget annat än längtar!! Vill inte ha så mycket väderväxlingar som det har varit nu, mina leder ballar ur! Över en vecka har dom hållt i sig denna gången, började vid snöovädret förra onsdagen. Skitgrej..

Låg ju sjuk hela feb, började springa lite för någon vecka sen och har legat halvdålig 2 veckor till nu.. känns som det släppt rätt bra igen och ska nu bege mig ut på en springrunda imorron, det kliar i springbenen.

Jag och Makea tränar på, lydnaden gör framsteg (till och med vittringen börjar bli riktigt bra nu!) men det där fotgåendet har blivit ett ekorrhjul :P Men hon är så glad och har sån go attityd när hon kör igenom hela klass 3! Det känns bra :)

Spåra gjorde vi igår... ett lite längre spår med 7 pinnar. Efter 4:e pinnen hittade hunden ett rådjursben och la av att spåra. Vilse blev vi och hämtade med bil. Detta spårhelvete - faan va tråkigt det är! Makea går som en klocka med mamma, för mamma tycker det är kul! Tänka sig vad det smittar av sig. Det är helt enkelt INTE jag som kommer tävla Makea i lägre.. hoppas på att Pernilla kan ;)

I övrig så har Kennel Make a point ännu en färdig avelshane! LP1 SEVCH Door Keepers Nemo Is Found är äntligen röntgad efter sin skada och friröntgad med B! HÄRLIGT! Som jag väntat!! Nemo är ju lite av min favvo :) Han tävlades även i lydnadsklass 2 i söndags och blev uppflyttad med klassvinst!! Så nu väntar Lk3 även där!! Gött!

Fotade lite lek i solen här om dagen med fröken Blå






Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Underbara bilder på sötaste Makea!!!

TACK för en jättetrevlig kväll igår!!!

KRAM!!!

2011-03-20 @ 22:32:38
URL: http://bloggis.se/Milou
Postat av: lisa

vilka urfina bilder!! Vad använder du för kamera? :)

2011-04-27 @ 18:08:55
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0